Työskennellään yhdessä…

Tehtävämme on jakaa energiaa, voimaa ja tietoa naisille (kuten sinä),

jotka haluavat voida hyvin ja pitää itsestään huolta.

-UmaYogi ja YogaWellness -tunnit antavat mahdollisuuden toteuttaa juuri sinulle sopivaa harjoitusta joko lempeämmin tai haastavammin omaa kehoa kuunnellen. Viikkokalenterissa on useita jooga, pilates ja kehonhuolto -tunteja, joista voit löytää juuri sinulle sopivan tavan treenata. Meillä naiset harjoittelevat ennen raskautta, odotusajan ja synnytyksen jälkeen kauniissa ja rauhallisessa ympäristössä. Tunneilla luomme lämpimän ja hyväksyvän ilmapiirin huomioiden keho-mieli tilan. UmaYogi on joogapaikkasi  läpi raskauden ja äiti- ja vauva-ajan lopulta ilman vauvaa tunneille saakka kohti omaa jooga-aikaa.

 

 Alla esittelemme jooga- ja pilates -tunnit sekä kurssit.

Äiti- ja vauvajooga

Äiti -ja Vauvajoogan tarkoituksena on auttaa fyysistä ja emotionaalista elpymistä raskaudesta ja synnytyksestä. Tämä 45 minuutin vuorovaikutteinen tunti sisältää myös lempeitä harjoituksia vauvoille. Ilmapiiri pidetään rentona, joten voit ruokkia, liikkua tilassa tai rauhoittaa vauvaa aina, kun tarve syntyy - vauva on pomo!

Äiti- ja Vauva Mattopilates

Yhdeksän pitkän kuukauden jälkeen olet iloinen, että sinulla on ihana vauva jota halata ja rakastaa. Uusi elämäntilanne vauvan kanssa tarkoittaa uutta aikataulua, ja saatat löytää itsellesi vähemmän aikaa keskittyä omaan hyvinvointiin ja terveyteen. On tärkeää löytää harjoitusohjelma, joka on tarpeeksi lempeä kehollesi, mutta samalla myös haastava.

WellMama PilatesHealth erkauma -kurssi

WellMama – PilatesHealth synnyttäneille –kurssilla on käytännönteoriaa synnytyksen jälkeisestäliikkumisesta ja harjoittelusta, sekä joka kerralla pidetään monipuolinen PilatesHealth –treeni ja annetaan kotiharjoitus. Osallistujat saavat harjoitusoppaan.

Raskausjooga

Säännöllinen liikunta koko raskauden aikana auttaa äitiä sopeutumaan kehonsa muutoksiin ja synnytykseen valmistautumisessa. Opettaja antaa vaihtoehtoja liikkeille kunnon sekä voinnin mukaan. Voit tulla missä tahansa raskauden vaiheessa mukaan tunnille.

Odottavien Mattopilates

Pilates on oiva harjoitusmenetelmä raskaana olevalle. Hyvä lantionpohjan lihasten tuki ja keskivartalon kannatus sekä joustava keho ehkäisevät monilta kivuilta ja valmistavat kehoa synnytykseen.
Tutkimukset osoittavat, että hyvä lihaskunto lyhentää synnytyksen ponnistusvaihetta merkittävästi.

Mattopilates

Pilates-harjoittelu on yhdysvalloissa varsinaisen uransa tehneen, syntyjään saksalaisen Joseph Hubertus Pilateksen (1880-1967) luoma kehonhallintamenetelmä. Harjoitus sopii loistavasti synnytyksen jälkeen kehonhuoltotunniksi äideille ilman vauvaa omaksi tunniksi.

Synnytys- ja vanhemmuusvalmennus

Valmistaudutaan synnyttämään luonnollisesti, hellävaraisesti ja rauhallisesti. Naisen keho on tarkoitettu synnyttämään ja luomaan uutta elämää.

Kehonhuolto- ja liikkuvuus -tunti

Harjoituksen pääasiallisena tavoitteena on kehittää optimaalista toiminnallista ryhtiä vahvistamalla vartalon keskialuetta, opettamalla fysiologisesti oikeaoppisia liikeratoja, ja syventämällä hengitystä.