Työskennellään yhdessä…

Tehtävämme on jakaa energiaa, voimaa ja tietoa naisille (kuten sinä),

jotka haluavat voida hyvin ja pitää itsestään huolta.

-UmaYogi ja YogaWellness -tunnit antavat mahdollisuuden toteuttaa juuri sinulle sopivaa harjoitusta joko lempeämmin tai haastavammin omaa kehoa kuunnellen. Viikkokalenterissa on useita jooga, pilates ja kehonhuolto -tunteja, joista voit löytää juuri sinulle sopivan tavan treenata. Meillä naiset harjoittelevat ennen raskautta, odotusajan ja synnytyksen jälkeen kauniissa ja rauhallisessa ympäristössä. Tunneilla luomme lämpimän ja hyväksyvän ilmapiirin huomioiden keho-mieli tilan. UmaYogi on joogapaikkasi  läpi raskauden ja äiti- ja vauva-ajan lopulta ilman vauvaa tunneille saakka kohti omaa jooga-aikaa.

 

 Alla esittelemme jooga- ja pilates -tunnit sekä kurssit.

Äiti- ja vauvajooga

tiistaisin klo 11:00-11:45

Äiti -ja Vauvajoogan tarkoituksena on auttaa fyysistä ja emotionaalista elpymistä raskaudesta ja synnytyksestä. Tämä 45 minuutin vuorovaikutteinen tunti sisältää myös lempeitä harjoituksia vauvoille. Ilmapiiri pidetään rentona, joten voit ruokkia, liikkua tilassa tai rauhoittaa vauvaa aina, kun tarve syntyy - vauva on pomo!

Äiti- ja Vauva Mattopilates

torstaisin klo 11:00-11:45

Yhdeksän pitkän kuukauden jälkeen olet iloinen, että sinulla on ihana vauva jota halata ja rakastaa. Uusi elämäntilanne vauvan kanssa tarkoittaa uutta aikataulua, ja saatat löytää itsellesi vähemmän aikaa keskittyä omaan hyvinvointiin ja terveyteen. On tärkeää löytää harjoitusohjelma, joka on tarpeeksi lempeä kehollesi, mutta samalla myös haastava.

Ailan Synnytyskurssi 16.5.-17.5.2020

la klo 10:00-15:00

su klo 10:00-14:00

Tavoitteena on poistaa synnytyspelkoa sekä auttaa löytämään ja käyttämään omia luonnollisia synnyttämisen voimavaroja.

Kurssi sopii sekä ensi-, että monisynnyttäjälle. Aila on viiden lapsen äiti, synnytyslääkäri, Nainen Naiselle Luonnollinen Syntymä -kirja kirjoittaja ja Amor-synnytysammeen suunnittelija.

 

Raskausjooga

maanantaisin klo 18:45-19:45

Säännöllinen liikunta koko raskauden aikana auttaa äitiä sopeutumaan kehonsa muutoksiin ja synnytykseen valmistautumisessa. Opettaja antaa vaihtoehtoja liikkeille kunnon sekä voinnin mukaan. Voit tulla missä tahansa raskauden vaiheessa mukaan tunnille.

Odottavien Mattopilates

keskiviikkoisin klo 17:45-18:45

Pilates on oiva harjoitusmenetelmä raskaana olevalle. Hyvä lantionpohjan lihasten tuki ja keskivartalon kannatus sekä joustava keho ehkäisevät monilta kivuilta ja valmistavat kehoa synnytykseen.
Tutkimukset osoittavat, että hyvä lihaskunto lyhentää synnytyksen ponnistusvaihetta merkittävästi.

Mattopilates

keskiviikkoisin klo 16:15-17:15

Pilates-harjoittelu on yhdysvalloissa varsinaisen uransa tehneen, syntyjään saksalaisen Joseph Hubertus Pilateksen (1880-1967) luoma kehonhallintamenetelmä. Harjoitus sopii loistavasti synnytyksen jälkeen kehonhuoltotunniksi äideille ilman vauvaa omaksi tunniksi.

Synnytys- ja vanhemmuusvalmennus

31.3. 

Kurssin luonne pyrkii olemaan rento ja rehellinen. Kurssille voit osallistua yksin tai kumppanin kanssa. Teemme käytännön harjoituksia tukemaan avautumisvaiheen alkuosaa, keskustelemme synnytystoivelistasta, kivunlievityksestä ja kuinka avustaja voi olla tukena avautumisvaiheen aikana aina ponnistusvaiheeseen saakka. 

Lempeä Heartful Yoga

torstaisin klo 19:15-20:15

Lempeyteen ja yksilöllisyyteen nojaava joogatyyli, joka ei ohjaa vain yhteen oppiin, vaan antaa mahdollisuuden luottaa oman kehomielen viisauteen. Heartful Yoga lisää elinvoimaa omista lähtökohdista käsin ja tuo joogan osaksi arkea myös maton ulkopuolelle. Sopii synnyttäneille äideille.